2/1/2022
Presentació
Com gestiones les vacances del teu equip?
Segueixes administrant les despeses en dietes, viatges o hotels encara en paper?
Com entregues les nòmines als teus treballadors? Les segueixen signant “a mà”?
Com fas signar als treballadors el seu contracte de treball, normativa LOPD i altres documents interns?
Estàs portant a terme el Registre de la Jornada?
Coneixes el temps invertit en obtenir la informació del teu equip?
La gestió de RRHH és fonamental pel bon funcionament de la teva empresa, i optimitzar el temps de dedicació resulta de vital importància. Per aquest motiu, des de TAX Economistes i Advocats et volem presentar una solució innovadora i segura: el Portal de l’Empleat.
Què és el Portal de l’Empleat?
És una eina de gestió integral de RRHH, amb accés a través de Web, Smartphone i Tablet, que facilita la comunicació eficaç entre empleat i empresa, on t’ajudarà a automatitzar processos interns que requereixen un cost, en diners i temps.
El Portal de l’Empleat us permetrà gestionar informació, funcions, tasques i processos interns vinculats a l’àrea de RRHH. En aquest Webinar podràs veure el seu funcionament, així com els avantatges i beneficis que aporta per a empresa i treballador.
Ponents
David Blanch. Product Manager del PORTAL DE L'EMPLEAT
Raquel Moreno. Directora de Marketing i desenvolupament de negoci TAX
Data de la sessió
Divendres 25 de febrer, a les 10h
