WEBINAR. Si tens empleats, vols conèixer un portal de recursos humans fàcil i àgil?

Presentació:

Els teus treballadors et demanen cada mes una còpia de la nòmina?

Com fas signar als teus empleats el contracte de treball, la normativa de LOPD i altres documents interns de la teva empresa?

Com gestiones els torns, horaris i vacances del teu equip?

Realitzen el Registre de la Jornada com marca la normativa actual?

Coneixes el temps invertit per obtenir la informació del teu equip?


La gestió de RRHH és fonamental pel bon funcionament de la teva empresa, i optimitzar el temps de dedicació resulta de vital importància. Per aquest motiu, des de TAX Economistes i Advocats et volem presentar una solució innovadora i segura: el Portal de l’Empleat.

Què és el Portal de l’Empleat?

És una eina de gestió integral de RRHH, amb accés a través de Web, Smartphone i Tablet, que facilita la comunicació eficaç entre empleat i empresa, on t’ajudarà a automatitzar processos interns que requereixen un cost, en diners i temps.

El Portal de l’Empleat us permetrà gestionar informació, funcions, tasques i processos interns vinculats a l’àrea de RRHH. En aquest Webinar podràs veure el seu funcionament, així com els avantatges i beneficis que aporta per a empresa i treballador.

Ponent:

David Canal. Product Manager del Portal de l'Empleat

Data de la sessió online:
Divendres 14 d'octubre, a les 10:00h
Webinar gratuït - places limitades

Plan de recuperación, transformación y resiliencia
  Top