8/9/2022
Presentació:
La nova normativa que regula el teletreball conté 43 pàgines del Reial Decret Llei i el converteixen en un text llarg i amb molts punts a tenir en compte. És important recordar que la llei del teletreball s’aplica a empreses els treballadors dels quals treballin a distància un mínim del 30% de la jornada, és a dir, dos dies de jornada completa a la setmana.
Des de TAX Economistes i Advocats volem apropar la normativa a les empreses i exposar els punts que considerem més importants a tenir en compte.
• Com s’ha de formalitzar i quina documentació requereix.
• Què ha d’incloure l’acord entre treballador i empresa.
• Com es contemplen la Prevenció de Riscos Laborals i el Dret a la Desconnexió Digital.
• Què s’ha de tenir en compte en casos de treballadors que teletreballen a l’estranger?
• És possible controlar l’activitat dels treballadors?
• Els drets del treballador.
• Obligacions de l’empresa i principi d’igualtat i drets col·lectius dels treballadors a distància.
• Altres aspectes destacats de la protecció de dades, ús d’eines i dret de control de l’empresari.
Ponents
Amanda Riera. Assessora laboral de TAX Barcelona
Josep Mª Marsillo. Advocat laboralista de TAX Legal
Data de la sessió online
Divendres 16 de setembre, a les 10:00h
Webinar gratuït - places limitades