Webinar. Què has de tenir en compte en matèria laboral sobre el teletreball a l’empresa?

Presentació: 
La nova normativa que regula el teletreball conté 43 pàgines del Reial Decret Llei i el converteixen en un text llarg i amb molts punts a tenir en compte. És important recordar que la llei del teletreball s’aplica a empreses els treballadors dels quals treballin a distància un mínim del 30% de la jornada, és a dir, dos dies de jornada completa a la setmana.   
  
Des de TAX Economistes i Advocats volem apropar la normativa a les empreses i exposar els punts que considerem més importants a tenir en compte. 
  
•    Com s’ha de formalitzar i quina documentació requereix.
•    Què ha d’incloure l’acord entre treballador i empresa.
•    Com es contemplen la Prevenció de Riscos Laborals i el Dret a la Desconnexió Digital.
•    Què s’ha de tenir en compte en casos de treballadors que teletreballen a l’estranger?
•    És possible controlar l’activitat dels treballadors?
•    Els drets del treballador.
•    Obligacions de l’empresa i principi d’igualtat i drets col·lectius dels treballadors a distància.
•    Altres aspectes destacats de la protecció de dades, ús d’eines i dret de control de l’empresari. 


Ponents

Amanda Riera. Assessora laboral de TAX Barcelona 

Josep Mª Marsillo. Advocat laboralista de TAX Legal

 

Data de la sessió online
Divendres 16 de setembre, a les 10:00h
Webinar gratuït - places limitades

Plan de recuperación, transformación y resiliencia
  Top