Webinar. Com estalviar temps de gestió en RRHH i millorar la comunicació amb els teus empleats?

Com gestiones les vacances del teu equip?
Encara segueixes administrant en paper les despeses en dietes, viatges o hotels?
Com entregues les nòmines als teus treballadors? Segueixen signant-les "a mà"?
Esteu duent a terme el Registre de la Jornada?
Saps quant temps inverteixes en obtenir la informació del teu equip?

La gestió de RRHH és fonamental pel bon funcionament de la companyia, i optimitzar el temps de dedicació és de vital importància. Per això, des de TAX Economistes i Advocats et volem presentar una solució innovadora i segura: el Portal de l'Empleat.

 

Què és el Portal de l’Empleat?
És una eina de gestió integral de RRHH, amb accés a través de Web, Smartphone, i Tablet, que facilita la comunicació eficaç entre empleat i empresa, on t'ajudarà a automatitzar processos interns que requereixen un cost, en diners i temps.

El Portal de l'Empleat us permetrà gestionar informació, funcions, tasques i processos interns vinculats a l'àrea de RRHH. A aquest Webinar podràs veure el seu funcionament així com els avantatges i beneficis que aporta per a empresa i treballadors.

 

Sessió online:

Data: Divendres 18 de juny del 2021

Ponents: 

David Blanch. Product Manager del Portal de l'Empleat

Raquel Moreno. Directora de Marketing i desenvolupament de negoci TAX

Plan de recuperación, transformación y resiliencia

Aquest lloc web utilitza cookies pròpies per recopilar informació amb la finalitat de millorar els nostres serveis. Si continua navegant, suposa l'acceptació de la instal·lació de les mateixes. L'usuari té la possibilitat de configurar el seu navegador podent, si així ho desitja, impedir que siguin instal·lades en el seu disc dur, encara que haurà de tenir en compte que aquesta acció podrà ocasionar dificultats de navegació de la pàgina web

Accepto
Com configurar
  Top