Webinar. Com estalviar temps de gestió en RRHH i millorar la comunicació amb els teus empleats?

Com gestiones les vacances del teu equip?
Encara segueixes administrant en paper les despeses en dietes, viatges o hotels?
Com entregues les nòmines als teus treballadors? Segueixen signant-les "a mà"?
Esteu duent a terme el Registre de la Jornada?
Saps quant temps inverteixes en obtenir la informació del teu equip?

La gestió de RRHH és fonamental pel bon funcionament de la companyia, i optimitzar el temps de dedicació és de vital importància. Per això, des de TAX Economistes i Advocats et volem presentar una solució innovadora i segura: el Portal de l'Empleat.

 

Què és el Portal de l’Empleat?
És una eina de gestió integral de RRHH, amb accés a través de Web, Smartphone, i Tablet, que facilita la comunicació eficaç entre empleat i empresa, on t'ajudarà a automatitzar processos interns que requereixen un cost, en diners i temps.

El Portal de l'Empleat us permetrà gestionar informació, funcions, tasques i processos interns vinculats a l'àrea de RRHH. A aquest Webinar podràs veure el seu funcionament així com els avantatges i beneficis que aporta per a empresa i treballadors.

 

Sessió online:

Data: Divendres 18 de juny del 2021

Ponents: 

David Blanch. Product Manager del Portal de l'Empleat

Raquel Moreno. Directora de Marketing i desenvolupament de negoci TAX

Plan de recuperación, transformación y resiliencia
  Top