¿T’has plantejat que els teus treballadors puguin registrar la seva jornada de treball, fins i tot si treballen fora de l’oficina? O que puguin consultar la seva documentació (com per exemple nòmines, contractes, prevenció de riscos laborals...), horaris de treball, sol·licitar les vacances o dies de permís, o passar les despeses de dietes i quilometratge de manera digital?
Amb el Portal de l’Empleat TAX és possible
Ja no farà falta que imprimeixis còpies de la nòmina en paper, ni que persegueixis els teus treballadors perquè et retornin un document signat o que hagis de quadrar manualment un Excel amb els torns, horaris i vacances dels treballadors. El Portal de l’Empleat de TAX permet fer tots aquests processos sense sortir de l’aplicació, estalviant temps i recursos. En aquest vídeo, t’expliquem com funciona aquesta innovadora plataforma de recursos humans, disponible per web, mòbil i tablet.
Vols veure com funciona el Portal de l’Empleat?
Sol·licita’ns una demo online personalitzada i t’ensenyarem totes les funcions del Portal.