Us recordem que podeu sol·licitar a l’Agència Tributària un màxim de 30 dies durant l’any natural en què l’Agència no podrà posar notificacions a la vostra Direcció Electrònica Habilitada (DEH).

 

Com ho podeu demanar?

  • Cal estar donant d’alta a la DEH i estar subscrit als procediments disponibles a l’Agència Tributària per a la recepció de notificacions.
  • Cal comunicar-ho amb 7 dies d’antelació.
  • Si ja teniu contractat amb nosaltres el servei de recepció i gestió de notificacions electròniques, només cal que ens indiqueu els 30 dies que no voleu rebre notificacions i us ho gestionarem.

 

Si encara no teniu contractat aquest servei…
Ens n’ocupem
Vigilem la direcció electrònica habilitada per l’AEAT i la Seguretat Social per enviar notificacions i comunicacions informatives als titulars.

Ens en responsabilitzem
Assumim la responsabilitat informant de cada nova notificació o comunicat en el moment que es produeix.

Ho Solucionem
Generem valor i seguretat per la vostra empresa, minimitzant els recursos dedicats a controlar les notificacions de l’AEAT i de la Seguretat Social.

 

Quins avantatges obté la vostra empresa contractant el servei a TAX?

  • S’anul·la el risc fiscal. Contractant el servei, la vostra empresa no depèn d’un procés de vigilància manual que comporta errors i despeses superiors i és el vostre assessor TAX el que es responsabilitza d’accedir a les notificacions corresponents.
  • Comunicació immediata. TAX es compromet a informar l’empresa, de manera garantida, instantània i fefaent, de tota notificació. Us informarem dels tràmits més oportuns per així evitar que corrin els terminis de qualsevol possible reclamació que sigui necessari de realitzar davant l’AEAT i la Seguretat Social.

© Tax 2018 - Tots els drets reservats

Tax
En què podem ajudar-te?