Amb l’objectiu de minimitzar l’impacte de la COVID-19, l’ICEX retornarà a les empreses les quotes abonades per la seva participació en esdeveniments afectats per aquesta pandèmia.

 

Beneficiaris:

Empreses que hagin incorregut en despeses no recuperables en aquesta o futures edicions, de les quotes pagades per a la participació en les fires o altres activitats de promoció de comerç internacional, que hagin estat convocades per l'entitat, quan aquestes siguin cancel·lades, greument afectades o ajornades per l'organitzador com a conseqüència de la COVID-19.

En el supòsit d'ajornament l'empresa haurà de justificar la seva impossibilitat d'acudir a la nova edició.

 

Quantia de l’ajut:
La devolució de les quotes abonades per les empreses en fires i esdeveniments internacionals afectades greument o cancel·lades arrel de la COVID-19.

També es concedirà i es pagarà ajudes a les empreses que anessin a participar en els esdeveniments internacionals organitzats a través de les entitats col·laboradores d'ICEX i en les mateixes entitats col·laboradores, en funció de les despeses incorregudes no recuperables en aquesta o futures edicions, quan les activitats siguin cancel·lades com a conseqüència de la COVID-19.

 

Quan es pot sol·licitar aquest ajut?

L’ICEX ja ha iniciat la devolució a les empreses. Es preveu la devolució de prop de 7 milions d'euros. Fins avui s'han beneficiat de la devolució de les quotes 378 empreses.

 

Com sol·licitar l’ajut?

Les empreses podran rebre tota la informació que necessitin a través de l'ampli ventall d'eines en línia d'informació, formació i assessorament estratègic. Es pot accedir als serveis de l’ICEX al portal www.icex.es

 

Per tal d’ampliar informació i obtenir assessorament, no dubtis a posar-te en contacte amb la teva assessoria TAX Economistes i Advocats.

© Tax 2020 - Tots els drets reservats

{-- !! FnxSocial::whatsappchat('608 741 883') !! --}